Dear all,
An experienced, well-mannered hot guy with his lady friend from Barcelona are looking for friends to have fun with while in Barcelona on a business trip. Brain connection ideally.
Volver al Inicio
My lady friend from Barcelona and my self are looking to connect with a couple & single lady
Re: My lady friend from Barcelona and my self are looking to connect with a couple & single lady
I'm a 42-year-old boy who wants to have a great time and live experiences
My telegram
@marcusclein13
My telegram
@marcusclein13
Re: My lady friend from Barcelona and my self are looking to connect with a couple & single lady
Buenas.Soy chico bisexual versátil de buen cuerpo ocerca de Barcelona y me encantaría conoceros.
Estoy abierto para todo tipo de juegos y fantasías con los 2.Tengo buenas manos también y experiencia en haceros buenos masajes y lo que queráis.Me encanta el morbo y el sexo,los juegos de todo tipo.Os dejo formas de contactar.Escribirme y nos conocemos.
Tlgr: @DA_NY_E
Kik: biquerX
Teams: biquerx@outlook.es
Estoy abierto para todo tipo de juegos y fantasías con los 2.Tengo buenas manos también y experiencia en haceros buenos masajes y lo que queráis.Me encanta el morbo y el sexo,los juegos de todo tipo.Os dejo formas de contactar.Escribirme y nos conocemos.
Tlgr: @DA_NY_E
Kik: biquerX
Teams: biquerx@outlook.es