Hola, som una parella, ella 46, que volem pasar-se un dimecres de matí per a que ella, se senga utilitzada, que li claven ma, que la follen per tots els forats, ella només vol sentir-se utilitzada, amb els ulls tapats.
paraules d'ella -- "Siiii tinc molta curiositat per anar i sentir com em claven mà i em follen....en els ulls tapats....m excita molt pensar que no sé ni qui és .... I m excita pensar ser utilitzada només per què s aprofiten de mi sexualment pa desfogar-seeeee"
Com sol estar el tema els dimecres de matí? sol ser normal trobar xicons per allí? però xicons en polles grans.
gràcies.
Volver al Inicio
dimecres matinal
Re: dimecres matinal
Hola parella!
En aquest cas veniu demà dissabte a la tarda, no us faltaran nois per jugar. Jo hi aniré, tinc 44anys i experiència al mundillo, m'encanta el sexe oral (fer-ne i rebre'n), 1,85 i 80kg, tatuatges...
Si voleu us deixo telegram @javvii1
Fins demà!
En aquest cas veniu demà dissabte a la tarda, no us faltaran nois per jugar. Jo hi aniré, tinc 44anys i experiència al mundillo, m'encanta el sexe oral (fer-ne i rebre'n), 1,85 i 80kg, tatuatges...
Si voleu us deixo telegram @javvii1
Fins demà!
George escribió:
> Hola parella!
>
> En aquest cas veniu demà dissabte a la tarda, no us faltaran nois per
> jugar. Jo hi aniré, tinc 44anys i experiència al mundillo, m'encanta el
> sexe oral (fer-ne i rebre'n), 1,85 i 80kg, tatuatges...
>
> Si voleu us deixo telegram @javvii1
>
> Fins demà!
gràcies però demà es impossible, només podrem un dimecres matí, ja be siga el 8 o el 15 però te que ser dimecres, gràcies de totes formes.
> Hola parella!
>
> En aquest cas veniu demà dissabte a la tarda, no us faltaran nois per
> jugar. Jo hi aniré, tinc 44anys i experiència al mundillo, m'encanta el
> sexe oral (fer-ne i rebre'n), 1,85 i 80kg, tatuatges...
>
> Si voleu us deixo telegram @javvii1
>
> Fins demà!
gràcies però demà es impossible, només podrem un dimecres matí, ja be siga el 8 o el 15 però te que ser dimecres, gràcies de totes formes.
Bones parella.
Dimecres sempre es un dia inexperat, pero es tracta de fer-lo vostre.
us amplio info per tg @moreno6919
Dimecres sempre es un dia inexperat, pero es tracta de fer-lo vostre.
us amplio info per tg @moreno6919
nomès podem dir-vos que anar anirem, posiblement el 15, ella ja esta molt molt calenta i es banya molt només de pensar-ho o parlar-ho, es depilarà, perfumarà per ser follada per davant, a 4 pates i per el cul, que si li el tracteu be, dilata mooolt, escorrer podeu escorrer dins en condo i fora damunt d'ella o en l'esquena pero mai en la cara o en la boca, aixo no li agrada i no serà possible.
li agrada molt que li claven els dits en la figa entre varios.
anirem confirmant.
li agrada molt que li claven els dits en la figa entre varios.
anirem confirmant.
Q calent m ha possat el vostre missatge, si us plau confirme ho el dia que hi aneu, i intentare assistir hi, es una proposta molt i molt morbosa, teniu teleg?
Hola parella, bon dia.
Jo vaig sovint els dimecres al matí.
Hi ha varios nois per allà disposats a jugar amb les parelles.
Si saps portar la situació segur que passareu un bon matí de sexe I ella rebrà el que busca...
Si voleu més info, sóc noi 54 anys, educat, divertit i discret.
El meu Telegram: @XaviTrail
Jo vaig sovint els dimecres al matí.
Hi ha varios nois per allà disposats a jugar amb les parelles.
Si saps portar la situació segur que passareu un bon matí de sexe I ella rebrà el que busca...
Si voleu més info, sóc noi 54 anys, educat, divertit i discret.
El meu Telegram: @XaviTrail